Pakketten of kaartjes reserveren & betalen

Dit zijn onze standaard voorwaarden.

U kunt uw kaartjes het makkelijkste online bestellen via de website:

– als u met iDeal betaalt heeft u geen extra kosten.
    Problemen met electronisch betalen? Kijk eens hier:  http://allestoringen.nl/overzicht/
– als u via een bankoverschrijving betaalt moeten we € 2,00 administratiekosten per order in rekening brengen.
De voorverkoop stopt op de dag voor de voorstelling om 23:59 uur.

Mensen die geen internet hebben kunnen:
 – het bestelformulier achter in ons boekje invullen en opsturen naar 't Schouw of
 – telefonisch reserveren via +31 (0)497 712090 (Meestal krijgt u een antwoordapparaat aan de lijn en wordt u terug gebeld!)
In al deze gevallen betaalt u via een bankoverschrijving en wordt € 2,00 administratiekosten per order in rekening gebracht.

Betalen via een bankoverschrijving!
Als u via een bankoverschrijving betaalt ontvangt u van ons een factuur en moeten we € 2,00 administratiekosten per order in rekening brengen.
Is 14 dagen na factuurdatum geen betaling ontvangen dan vervalt de reservering en worden de kaartjes doorverkocht.

Wilt u betalen met theaterbonnen?
Wij accepteren alleen maar 't Schouw theaterbonnen!
U moet dan eerst via de eerder genoemde manieren kaartjes bestellen en betalen.
Op de dag van de voorstelling kunt u aan de kassa de theaterbonnen inwisselen tegen contant geld.

Scholieren korting:
Je moet dan eerst via de eerder genoemde manieren kaartjes bestellen en betalen.
Op de dag van de voorstelling aan de kassa laat je toegangskaartje zien én je schoolpas en dan krijg je van ons contant de helft van het geld retour!
Deze korting is niet geldig in combinatie met andere kortingsakties.

Anders:
Als de voorstelling niet is uitverkocht kunt u op de dag van de voorstelling nog aan de kassa kaartjes kopen.
Bij kassaverkoop is het kaartje dan € 2,00 (administratiekosten) duurder dan in de voorverkoop.
Eventueel kunt u ook altijd via reserveringen@tschouw.nl kaartjes bestellen.

Alle reserveringen worden afgehandeld in volgorde van binnenkomst.

Hoe kan ik online bestellen?

Om bij 't Schouw kaartjes te kunnen bestellen moet u zich eerst (eenmalig) registreren.
Daarna kunt u met het geregistreerde emailadres en wachtwoord inloggen, allerlei kaartjes of pakketten bestellen en  met uw gevulde winkelmandje de bestelling afronden.

U kunt ook eerst het winkelmandje vullen, maar u moet altijd inloggen om de bestelling te kunnnen afronden!

Wanneer worden de kaartjes verstuurd? 

Als er 10 dagen of minder zitten tussen de ontvangst van de betaling en de start van de voorstelling, dan kunt u de kaartjes 30 minuten voor de voorstelling bij de kassa afhalen. In de andere gevallen worden de kaartjes (zo spoedig mogelijk) na ontvangst van de betaling naar uw adres gestuurd.

Voorseizoen uitzondering: Als u kaartjes bestelt in het voorseizoen (na de laatste voorstelling en tot ongeveer midden juni) worden de kaartjes eind juni of begin juli verstuurd.
Nieuw Reusels Toneel uitzondering: Kaartjes voor een NRT voorstelling kunt u vanaf 45 minuten voor aanvang afhalen bij de NRT kassa in De Kei.

Welke plaats/stoel krijg ik? (stoelnummers en rijnummers)

De bestelde kaarten worden gereserveerd volgens het "Best Available Seat" principe. Wij proberen u de altijd de best beschikbare plaats(en) te geven.
Daar waar mogelijk houden wij rekening met uw wensen, genoteerd bij "Opmerkingen" in het bestelformulier.
Het moge duidelijk zijn dat als de voorstelling goed bezocht wordt en/of u laat kaartjes besteld, we minder mogelijkheden hebben om u vooraan in het midden te plaatsen.

Hoe vind ik mijn plaats?
Op de kaartjes die u ontvangt staat waar uw stoel zich bevindt: Zaal of Balkon, gevolgd door rijnummer en het stoelnummer.
Voor de exacte lokatie van uw stoel zie de Zaal/Balkon indeling.

Stoelnummers voor zaal en balkon
Wij hanteren rij en stoelnummers voor de Zaal en het Balkon.

– Zaal rijnummers hangen aan de zijkant van iedere rij
– In de zaal is het nummer alleen zichtbaar bij de oneven stoelen, rechtsonder tussen de zitting en rugleuning van de stoel.
– Balkon rijnummers zitten aan het begin van iedere rij
– Balkon stoelnummers zitten in de vloer voor elke stoel
  * Stoel nummers 1 t/m 9 bevinden zich rechts in de zaal of het balkon. [Links gezien vanaf het podium] ( Zie Zaal/Balkon indeling)

Andere vragen gerelateerd aan kaartverkoop:

Bestelde kaartjes worden niet teruggenomen
Andere vagen over de voorstellingen, reservering, kaartjes, bezorging, etc. ontvangen we graag op: reserveringen@tschouw.nl.

Terug naar OverOns