Problemen met inloggen / registreren
Op elke pagina van www.tschouw.nl kunt rechtsboven via "Login" naar het inlogscherm
Let op: Het het wachtwoord en emailadres zijn HOOFDLETTER gevoelig!
Als u problemen heeft met inloggen en/of registreren!
Wij lossen uw probleem op:
- U bent een nieuwe klant
U kunt zich online registreren als klant via deze link: http://www.tschouw.nl/Registreer.aspx
Mocht dit niet lukken, stuur een email met uw naam, adres en woonplaats gegevens naar: help@tschouw.nl met als titel bv: Ik kan niet registreren
Wij kijken naar het probleem en u krijgt dan via email antwoord met instructies hoe nu verder.
- U bent een bestaande klant
Stuur een email met uw naam, adres en woonplaats gegevens naar: help@tschouw.nl met als titel bv: ik kan niet inloggen
Wij kijken naar het probleem en u krijgt dan via email antwoord met instructies hoe u alsnog kunt inloggen
Hieronder vindt een aantal mogelijke oplossingen als u zelf het probleem wilt analyseren en mogelijk oplossen:
- U bent uw wachtwoord vergeten!
Via: "wachtwoord vergeten" op de inlog pagina kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen! (http://www.tschouw.nl/WachtwoordVergeten.aspx)
(Uw emailadres wordt niet herkend! Zie hieronder!)
- Uw emailadres en wachtwoord combinatie is niet goed!
Als het een verkeerd wachtwoord is, kunt u via "wachtwoord vergeten" op de inlog pagina kunt u uw een nieuw wachtwoord aanvragen?
- U hebt een nieuw wachtwoord aangevraagd maar ontvangt geen email met uw nieuw wachtwoord!
- Heel af en toe duurt het een tijdje voordat u een automatisch antwoord krijgt
- Heeft u ook al in uw 'spam' of 'Ongewenste-email' inbox gekeken.
Mocht dit allemaal niet helpen stuur een email met uw naam, adres en woonplaats gegevens naar:help@tschouw.nl met als titel bv: Ik kijg geen nieuw paswoord
Wij kijken naar het probleem en u krijgt dan via email antwoord met instructies hoe u alsnog kunt inloggen
- U weet u emailadres niet meer waarmee u bij ons klant bent geworden?
Helaas kunt u dit probleem niet zelf oplossen!
Stuur een email met uw naam, adres en woonplaats gegevens naar: help@tschouw.nl met als titel bv: ik kan niet inloggen met dit emailadres
Wij kijken naar het probleem en u krijgt dan via email antwoord met instructies hoe u alsnog kunt inloggen
- U bent een klant maar heeft nog nooit ingelogd!
In dit geval staat u bij ons vermoedelijk geregistreerd met een ongeldig emailadres en kunt u dit probleem niet zelf oplossen.
Stuur een email met uw naam, adres en woonplaats gegevens naar: help@tschouw.nl met als titel bv: Nog nooit ingelogd
Wij kijken naar het probleem en u krijgt dan via email antwoord met instructies hoe u alsnog kunt inloggen
U wilt niet wachten op een oplossing!
Als u kaartjes wilt bestellen en u heeft problemen met het inloggen en u wilt niet wachten.
Stuur dan een email met uw naam, adress en woonplaats gegevens en uw kaartjes wensen naar reserveringen@tschouw.nl; help@tschouw.nl om de kaartjes te bestellen
en vermeld dat u niet kunt inloggen.
Wij zorgen dat uw kaartjes besteld worden en lossen uw inlog probleem op.