Problemen met inloggen / registreren

Op elke pagina van www.tschouw.nl kunt rechtsboven via "Login" naar het inlogscherm

Let op: Het  het wachtwoord en emailadres zijn HOOFDLETTER gevoelig!

Als u problemen heeft met inloggen en/of registreren!

Wij lossen uw probleem op:

  • U bent een nieuwe klant
      U kunt zich online registreren als klant via deze link: http://www.tschouw.nl/Registreer.aspx
      Mocht dit niet lukken, stuur een email met uw naam, adres en woonplaats gegevens naar: help@tschouw.nl met als titel bv: Ik kan niet registreren
      Wij kijken naar het probleem en u krijgt dan via email antwoord met instructies hoe nu verder.
     
  • U bent een bestaande klant
       Stuur een email met uw naam, adres en woonplaats gegevens naar: help@tschouw.nl met als titel bv: ik kan niet inloggen
       Wij kijken naar het probleem en u krijgt dan via email antwoord met instructies hoe u alsnog kunt inloggen

 

Hieronder vindt een aantal mogelijke oplossingen als u zelf het probleem wilt analyseren en mogelijk oplossen:

  • U bent uw wachtwoord vergeten!
      Via: "wachtwoord vergeten" op de inlog pagina kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen! (http://www.tschouw.nl/WachtwoordVergeten.aspx)
      (Uw emailadres wordt niet herkend!  Zie hieronder!)
     
  • Uw emailadres en wachtwoord combinatie is niet goed!
     Als het een verkeerd wachtwoord is, kunt u via  "wachtwoord vergeten" op de inlog pagina kunt u uw een nieuw wachtwoord aanvragen?
     
  • U hebt een nieuw wachtwoord aangevraagd maar ontvangt geen email met uw nieuw wachtwoord!
    • Heel af en toe duurt het een tijdje voordat u een automatisch antwoord krijgt
    • Heeft u ook al in uw 'spam' of 'Ongewenste-email' inbox gekeken.

Mocht dit allemaal niet helpen stuur een email met uw naam, adres en woonplaats gegevens naar:help@tschouw.nl met als titel bv: Ik kijg geen nieuw paswoord
 Wij kijken naar het probleem en u krijgt dan via email antwoord met instructies hoe u alsnog kunt inloggen

  • U weet u emailadres niet meer waarmee u bij ons klant bent geworden?
     Helaas kunt u dit probleem niet zelf oplossen!
     Stuur een email met uw naam, adres en woonplaats gegevens naar: help@tschouw.nl met als titel bv: ik kan niet inloggen met dit emailadres
     Wij kijken naar het probleem en u krijgt dan via email antwoord met instructies hoe u alsnog kunt inloggen
     
  • U bent een klant maar heeft nog nooit ingelogd!
      In dit geval staat u bij ons vermoedelijk geregistreerd met een ongeldig emailadres en kunt u dit probleem niet zelf oplossen.
       Stuur een email met uw naam, adres en woonplaats gegevens naar: help@tschouw.nl met als titel bv: Nog nooit ingelogd
       Wij kijken naar het probleem en u krijgt dan via email antwoord met instructies hoe u alsnog kunt inloggen


U wilt niet wachten op een oplossing!
Als u kaartjes wilt bestellen en u heeft problemen met het inloggen en u wilt niet wachten.
Stuur dan een email met uw  naam, adress en woonplaats gegevens en uw kaartjes wensen naar reserveringen@tschouw.nl; help@tschouw.nl om de kaartjes te bestellen
 en vermeld dat u niet kunt inloggen.
Wij zorgen dat uw kaartjes besteld worden en lossen uw inlog probleem op.